12 Februari 2011

happy valantine!!

happy valantine semua!!(sila baca dengan nada yang happy)

terima kasih kerana anda sangat membantu saya..untuk memenuhkan neraka bersama..bersama ifrit,firaun dan qarun..oyeah!!!

terima kasih daun keladi juga kerana sudi memberikan jawatan kosong..terutamanya kepada kami yang menganggur..dari pada kami tanam anggur;tanam anggur tu kan risiko buat arak-sadduz zarai'..terima kasih sangat-sangat kepada anda kerana memberikan jawatan kosong kepada kami..jawatan itu adalah

tukang pungut bayi dan janin..

tapi valid 9 bulan lagi laa..takpa..aku boleh tunggu;harap2 la kau boleh befikir guna kepala dalam masa 9 bulan tu wahai si penyambut valentine..
p/s:fikir guna otak di kepala ok!..jangan guna lutut..please laa

mari kita buat kajian sikit..apa kebaikan menyambut valentine??(sungguh kontreversi soalan ini..huh)



1. penjual coklat dan bunga akan girang
kerana walau 354 hari pun seorang tu pakai baju"save earth"..,hari b***h di esok hari orang itu akan yakin memberikan bunga kepada kekasih..,daripada kau bagi bunga la woi..bagus kau kumpul duit untuk beli lot tanah laa..tanah pekuburan...,kan save earth tu..,

2. seseorang akan merasa malu
kasihan beliau..tiada salah tiba2 dibogelkan dan ditayangkan kepada public..isk2..






kasihan cupid..boring sudah beliau..kerana 14 februari terpaksa berbogel..dan 23 november(9 hari dan 9 bulan selepas 14 februari)terpaksa pulak melihat adik2 yang lebih kecilnya di tong sampah masjid





3. para lelaki akan melonjat lonjat kegembiraan
berita gembira kepada pervert..*sigh..aku taknak ulas..

4. penjual kondom untung
wtf??!!!#*%^)

5. seseoarang akan berkerja seperti biasa
oleh kerana 14 februari 2011 adalah hari ahad..,jadi aku akan bekerja di teratak fitrah seperti biasa...(?????)oit!!aku tiada idea lagi laa..tajuk dia mengancam semacam..mana ada kebaikan sambut haram jadah ni!!

p/s:kepada siapa2 yang ingin merayakan valentine esok..sila tinggalkan nama dan alamat anda di ruangan komen..agar saya boleh mengambil bayi tersebut sebelum anda buang kat masjid november nanti..

p/s 2:siapa yang perlukan kerja intake november nanti jugak bolehla tinggalkan nama dan warna kulit di bawah..senang aku kontek kamu nanti bila ada operasi memungut bayi besar besaran..huh!!

p/s 3:kasihan cupid teda baju masih..berapa ribu tahun daa aku tengok kau bebogel cupid..adab la sikit..kata anak tuhan..aku lagi kaya daa boleh siap beli set baju baju melayu lengkap..paling kurang pun pakai la boxer ka spender ka cupid..

p/s 4:cupid..,mari main archery!!..

p/s 5:berapa banyak p/s daaa...

3 ulasan:

  1. hmm. menarik juga jwatan kosong kamu ni kn? klu ramai baby, ramailah kwan si iblis, ifrit n qarun tu kn? :) gud luck la ya. hehe

    BalasPadam
  2. hehe..terima kasih..sila jangan sertai program esok ya!!(berpesan seperti bapak2)

    BalasPadam
  3. hahaha. ya, insyaAllah x bh. doakan sy spy x join sekaki. hahah

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...