18 Julai 2012

Ramadhan Race : START!

bismillah. alhamdulillah. errrr

83.27% entry ini adalah bebelan aku semata2. kalau nak link download checklist ramadhan skip je terus ke bawah, annoying disebabkan tulisan aku adalah tidak termasuk dalam servis jaminan kami. ( jaminan tu waranty lah, cakap melayu pun xpaham) 
aku cuba untuk kelihatan kool, seperti entri aku yang lain. tapi kali ni. errrr.

Ramadhan Race dah mula la weh!!! dah start dah! okeh sekarang tgk video ni (dah tak dapat kontrol ke-kool-an aku)



tolong. habiskan tengok tu baru baca tulisan bawah ni.

tengok tu, habiskan dulu.

okeh alhamdulillah


ada orang cakap ramadhan ni seperti charger kepada handphone. ada orang cakap ramadhan ni overhauling kepada kereta. ada orang cakap ramadhan ni virus scan kepada computer. ahh lantak lah nak banding macam mana. yang penting kita dapat mesej dia.

ye dak?

*eh, aku dah dapat rentak kool aku balik. wahahahah*

sebenarnya bagi aku, ramadhan ni seperti charger kepada handphone. ramadhan ni overhauling kepada kereta. ramadhan ni virus scan kepada computer. 


eh macam sama je? memang pun aku takde idea lah. lain kali suruh orang jangan rembat semua perbandingan lawa2 ni. alahai.




okeh to the main point, sebagai menghangatkan lagi Ramadan Race ni. korang boleh install apps yang gempak ni.

android


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ieapp&feature=search_result


iphone

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=539953099&mt=8

dan untuk mengekalkan konsistensi beramal korang, aku cadangkan buat checklist ramadhan. download n print je kat sini

http://www.mediafire.com/view/?gd1wr2r5xsjphgf

atau nak senang lagi, kalau korang duduk kat uia pj, mintak je kat aku bilik ukc302. aku ada banyak copy.

lai lai lai datang lah sini.




ohya, apa kata kita naikkan #RamadanRace jadi trend kat twitterjaya. okeh?

haaaa. yang tak follow aku lagi followlah aku kalau korang nak tweetdeck korang semak ngan aku. eh?

https://twitter.com/lukmanawaluddin

ramadhan kareem eberiwan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...