14 Januari 2011

Tolong Jangan Baca

kerana ini blog yang lagho..

dan khurafat..

dan memesongkan akidah..

dan merosakkan tajwid..

dan tidak lupa juga menghilangkan makhraj..

membaca perkara tidak berafaedah itu berdosa tapi jangan risau blog ini tidak menyediakan arak,bak kut teh mahupun artikel perzinaan..sila jangan tagkan nama aku pabila disoal mungkar nangkir nanti..

jangan lupa juga untuk solat lima kali sehari semalam sebelum baca tulisan lagho ini agar tidak merasa cemeti di kubur nanti[well..mungkin masi ada keberangkalian]

rasa percuma [feel free] untuk tinggalkan komen,feedback,testismoni,duit ataupun surat cinta..dan cek..seriyus..great idea
kalau masi tak malu lagi sila add saya di facebook jika anda tiada misai[syarat untuk gadis] dan ada janggut macam saya[syarat kepada jejaka]..

saya juga peminat keretamayat,sarkasis,ijaicool-saja bagi font kecik dan teda link..haha

5 ulasan:

  1. ko ni kalo salah taip pun agak2 la bh..apa kes testismoni tu..ada yg kna backhand ni.

    BalasPadam
  2. sampai ujung ko baca arr..hebat!!!

    BalasPadam
  3. gtau ak sepa2 bca skerat2.

    BalasPadam
  4. saya baca smpai hujung kuku kaki lukman

    BalasPadam
  5. @sofya nadwah,komen itu sedikit membuatkan usus saya melakukan reaksi penggelian

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...