15 Januari 2011

pedoman hidup

aku suka buat tajuk yang exaggerate supaya anda terasa seperti mensurfing internet yang berfaedah...[aku tepaksa menggugel pekataan exaggerate tu supaya x slh taip][napa aku bagitaw ni gan kamu..nampak sangat kejahilanku]




tapi pelik juga kalo otak yang lemau aku ni boleh bagi pedoman..

pernah ka anda mendengar bebelan nasihat mama/ummmi/mak/ibu [papajelah aku malas mo pikir]untuk mennsurfing[melayari] internet yang lebih berfaedah daripada mukabuku[facebuk] dan twitter??dan blog jahiliyah ini??anda kini tidak usah bimbang lagi kerana kami ada jawapannya..

sila tekan saya mahu menipu di bawah instead tekan read more yang boring..


saya mahu menipu

1.jika anda menggunakan gugel kerom[google chrome] mungkin anda ternampak sesuatu di atas web ini..google chrome translate..tapi benda alah ni jarang2 keluar kecuali memang bahasa kau cam bahasa indon baru dia keluar..hanya klik pada translate to english atau cina simplified atau butun atau palau atau bahasa ibrani mahupun kafir quraisy..

kalau tiada just simply right klik tikus anda dan tkan pada translate to english

tp kalau translate tu tak kluar usah gundah gulana kerana anda hanya perlu copy segala ayat dia..pergi ke google translate dan paste kan sahaja..

tadaa..anda telah mendapat bahan ilmiah walaupun akan menghadapi masalah kecuakan seperti perkataan vomit blood-muntah darah,play stick three-main kayu tiga..think cook cook-fikir masak-masak

instead,benda ni juga menyeronokkan jika anda boring-taktaw-maw-buat-apa-selain-bunuh-diri kearana terlalu banyak kata2 hikmat yang bakal anda temukan..selamat mencuba
assalamualaikum[bagaikan salam penutup usrah]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...