07 Januari 2012

2011 di atas kertas: expenses

aku ada azam untuk 2012. aku akan list-kan semua perbelanjaan aku. hatta bila aku nak makan di kafe UKC itu pun aku akan listkan dengan segala machonya.

tadi lepas aku baca tips untuk berjimat (aku nak jimat weh. nak kahwin) antaranya list down semua perkara. jadi aku tak tahu nak list apa aku listkan lah perbelanjaan aku tahun lalu. apa yang aku dapat?

ini.

Total perbelanjaan aku pada tahun 2011
lebih daripada
RM 10, 310

pengiraan tu aku buat berdasarkan barang yang aku pernah beli sepanjang tahun. tapi tidak termasuk makan, baju, bergembira, ice skatting, dan lain lain yang aku dah lupa pun.

top makan duit

asus A53 letop RM2350
asus Transformer tablet RM1800
nikon D3100 RM1800

dan lain-lain.

yang belum masuk list
makan- ntah aku x tahu cemana nak kira makan ni teda bill
accesories letop - keyboard mouse gaming fan semua
accesories lain - earphone puoch betri henfon extra
kasut2 kulit n kasut sukan aku lupa tulis tadi.
selipar yang ntah berapa kali sudah hilang
barang-barang bilik aku.
aku punya weekend tengok wayang ais skating makan makan makan makan hahahah

terima kasih daun keladi kepada orang yang sayang dengan aku ni (walaupun aku amat nakal gamaknya)


tidak dilupakan ini. hahahaha
-samihah shazwani salman-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...