01 April 2011

entri yang cacat

_kerana entri ini memakan masa yang lama daripada entri yang sebelumnya

kehadapan diariku,

sori la pasal lama tak update..terlampau banyak konflik dalaman yang berlaku dalam blog nih..dan saya akan menyetelkan sebaik yang mungkin..(dah mula kelihatan bahasa formal ini)



tapi sebenarnya aku memeng tak mahu update blog lagi..tapi aku tetap menulis..cuma tak postkan ke blog ni??kenapa??kerana sebab yang akan saya buat dalam entri akan datang..(di sini pulak saya letak unsur suspen)

insyaAllah..semua draft draft yang aku buat di handphone tu akan ku uploadkan ke blog ni..
sebabnya pasal satu jak..butthurt gila aku tengok membe2 sda wat blog..pastu baru sign up berapa jam terus dah ada folower..ciss..haha..nebemain..sabarr..

aku nak gak bagi link membe2 aku yang hebat nih
sofyanadwah.blogspot.com
kucing-kiut.blogspot.com
http://strivetomardatillah.blogspot.com/
dreladagreat.blogspot.com 

suma tu blog hebat2..dan blog kedua tu akan anda alami dan rasakan kehebatan korea..oyeah!!!!!
babai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...