10 November 2011

eureka jenis islamik sikit

bismillah

maghrib tadi baru ja habis hari raya aidil adha untuk tahun ni.maghrib tadi juga baru aku perasan dalam hidup aku ni ada satu benda aku tak kejar lagi.



lepastu dengan se-konfiden alam aku tukar dp (display picture) aku,aku tukar desktop background aku.pasal matlamat aku sudah jelas.sudah nyata

sebelum ni aku memang dah ada matlamat.tapi matlamat aku tu, aku sengaja timbulkan untuk mendatangkan nafsu.ok ayat agak keterlaluan.tapi serisuli, memang sengaja create pelbagai alasan untuk aku berjaya. aku cabar diri aku untuk kahwin tahun depan,aku cabar nak angkat sebijik kereta proton saga flx tahun 2012 ni,berbijik-bijik lainnya henpong.

masa ni masih kancil lagi,saga flx tak print lagi hohoho


tapi ternyata aku tak tertipu dengan diri aku sendiri.

betul lah orang cakap, you dont need 'how' to success. what you need is 'why'

dari saat tu,aku lebih semangat untuk majukan semula bisnes aku.pasal apa yang penting adalah langkah pertama,dan ini adalah langkah pertama kesekian kalinya aku.

masa korang baca entry ni pun sebenarnya langkah pertama aku untuk ber-blogging pertama kalinya lepas sebelum ambil result spm dulu tahu?

oyeah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...