24 November 2011

selamat menjadi raja,kakaku!

selamat pengantin baru iffah zuleha elmandily dan fendy saily.
semoga bahagia ke hujung hayat.

nak cakap aku ni sibuk tak lah sangat pasal aku boleh je layan tengok harimau malaysia tiap malam.tapi ye lah aku seperti sibuk.nak-nak lagi sekarang bangun fizik, sebelum tido fizik, lepas minu milo fizik, makan roti planta fizik, berak fizik. jadi sebagai refleksi kepada kesibukan aku ni biarlah aku buat entry ini lain kali lepas quiz hari jumaat ni ya.hari ni korang tengok gambar dulu. btw gambar ni baru retouch je.belum edit lagi.so edit pun lepas quiz.






klik read more untuk gambat lain.atau link ini


















lagi gambar disini
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.321270334565473.114584.100000475278159&type=3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...