01 Disember 2011

masalah dua.

blog aku ni makin lama makin buat hal. aku tak tahu lah salah siapa.

salah ibu mengandung?

atau salah bapa mengandungkan ibu?

oh penyataan diatas tidak merujuk kepada parent aku.

oh satu lagi. maaf entry kali ni langsung takda nilai-nilai murni mahupun kata-kata bermakna (ye lah macam lah selama ni ada)(pandai tak aku rhyme kan kata-kata diatas)(berapa banyak kurungan daa)(aku cuba letakkan unsur kecomelan dan humor dengan kurungan yang banyak tu takan sorang pun tak rasa lawak?)(ok im looser)(tolong lah ketawa. tolong lah)(ahh dah lah!lupakan)

errr.cukup lukman.

memalukan

ok kita mulakan
pertama. 
blog aku tak dapat di akses dari google search. aku tak tahu kenapa tapi itu lah yang berlaku. jika aku search di google dan letakkan search 'ultralukman' contohnya


oh ya. disini pun ada satu lagi masalah. aku akan terangkan dekat masalah tiga.

dan kalau kamu tekan link ultralukman.blogspot.com tu page ini akan keluar kurang dari 4 saat


kemudian akan auto-direct kepada lama web lain. biasanya laman amazon ini.


atau kadang-kadang ke youtube.

kedua.
masalah ni baru bermula hari ini (1 disember 2011). bila anda klik pada gambar dalam blog ini. sepatutnya gambar tu akan membesar dan blog ini akan menjadi shade sebagai backgroun. contohnya ini. 

tapi apa yang berlaku sekarang adalah jika anda klik gambar dalam blog ini akan membawa anda ke satu web page baru. seperti ini
aneh bukan?

ketiga.
ini pun baru berlaku hari ini.

alhamdulillah syukur pada Allah blog ini dapat ratting yang boleh-la-jugak daripada google.
click untuk membesarkan apa yang patut

jadi dapatlah view macam atas tu. apa nama dia aku dah lupa. dulu masa aktif blogging memang nak kejar dapat search result macam ni. tapi sejak tadi pagi 1 disember 2011 aku tak dapat search result macam ni lagi. yang atas tu aku minta tolong snip dari letop si rusydi.tima kasih rusydi.

 apa yang aku hanya yang ni

buhsan. dah lah url blog sebenar dah turun bawah. haih


apa motif aku tulis ni?

kepada sesiapa yang pakar platform blogger ni tolong lah aku selesaikan masalah ni.

ohya. mungkin esok aku akan buat proses pembersihan iklan. aku dah buh-san bermain iklan ni. sambil-sambil tu aku akan bersihkan jugak apa yang patut.

sampai jumpa.assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...