01 Disember 2011

anekdot bersyukur

lahir di dunia terus dengar azan
lahir dalam keluarga yag tahu agama
lahir dengan keluarga yang cukup. ayah ada ibu ada
lahir diberikan nama lukman, bukan lim kok wing, lincoln, lubabah, mahupun linkin park
dibesarkan dengan kondisi agama
dibesarkan dan disuap dengan ilmu agama
berkawan dengan persekitaran agama
masuk ke sekolah agama
masuk lagi ke sekolah menengah agama
masuk lagi lagi ke universiti islam

dan nikmat terbesar kerana aku masih dilemparkan islam dan iman.

kalau itu tiada. maka blog aku bukan blog ini. mungkin blog aku blog husband dan wife yang kedua-duanya lelaki. gay mungkin?

mungkin.

kalau islam dan iman tiada aku bukan di universiti ini. aku mungkin lepak dijalanan. mengambil dadah dan ganja. bermaksiat

dan kalau aku pergi masjid pun. sah-sah bukan untuk beribadah. tapi untuk buang anak luar nikah hasil ketelanjuran aku.

mungkin.

bersyukurlah. kerana tanpa islam dan iman, hatta untuk bersyukur sekalipun kau takkan mampu.

aku rindu pendidik aku.
 eh salah uplod.har har har

aku rindu ayah dan ummi


p/s: balik dari manila jangan lupa belikan hadiah.

oh ya. terima kasih daun keladi kepada anda yang follow blog bukan adiwira ni ya. anda sangat dihargai. minta maaf jika saya tak follow blog anda kembali. tiada konsep you follow me i follow you back. you jump i jump. di sini hanya ada you jump, i take your picture and post it to my facebook. oyeah!!



Aidramisme
SaBrIe_UiA
cino
N Najiba
eka
FatHiN NaBiLaH
AyuzLina
epa_is_fred
Kyozaru
Muliatiz kibtiyah
ayaSya
Rafie Izwan =/
sofya nadwah
madzuan shafaraz
UMEY
cik dila



by the way. kalau korang tak faham apa itu adiwira.

adiwira itu adalah superhero.

3 ulasan:

  1. smart...terutama gambar c roiyan..=D

    BalasPadam
  2. dan nama ko first

    tahniah pengomen tegar(stalker bebas)

    BalasPadam
  3. iya aku agak bangga...
    ko pun apa kurangnya kan?....ngehehehe.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...